قالب های فارسی وردپرس 41

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 41

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

افزایش ورودی گوگل

رای بالا بردن بازدید سایت در گوگل به تعقیب اسنیپت های اخص رقبا باشید.

هنگامی که بحث خدمات سئو به میانی می آید، رقبای شما تهدیدی جدی برای دیده شدن وبسایت شما به حساب می آیند زیرا آنها دائم تلاش می کنند تا مشتریان را از شما بدزدند! ولی خوشبختانه، گوگل و دیگر موتورهای جستجو در حال آماده در وضعیت بهتری برای قضاوت قرار دارند که کدام درونمایه بهتر است؟ محتوای شما یا رقیب تان.


با این حال، پروا داشته باشید که شدنی است موتورهای جستجو به دلایل مختلفی، نسبت به محتوای رقیب شما تمایل بشتری نشانه دهند:


شاید محتوای آنها غنی تر و مفیدتر باشد.

یا شاید نیرو گستره یا اتوریتی آنها از شما نیرومند تر باشد.

بالا بردن بازدید سایت در گوگل


آیا این بدین معناست که آنها بهتر هستند؟ بله، با این حال، این سوژه نباید برای شما نگران کننده باشد، زیرا با نگاهی به بهترین نتایج ارگانیک آنها، شما می توانید از اسنیپت های گزیده تر ی آنها چیزهای زیادی یاد بگیرید و استراتژی آنها را مهندسی وارونه کنید.


ابزار SEMrush می تواند به شما در موشکافی محتوای اسنیپت رقیب تان کمک کند و سپس می توانید آن را تحلیل کرده و بعضی از ایده هایشان را برای خود بکار گیرید.


با صرف کمی سررسید و تحقیق در باره کاری که رقیب تان انجام می دهد، شما می توانید مطالب خود را در فرمت های بهتری ارائه دهید که می تواند شما را در آن موقعیت زرین صفر رنک کند و درنتیجه شما شاهد افزایش بازدید گوگل هستید.


افزایش ورودی گوگل


نکته: هنگامی که موضوع اسنیپت های ویژه به میانی می آید، گوگل گرایش دارد مطالب سازماندهی شده، روشن تر و ریزبین تر را گزینش کند. محتوایی برپایی کنید که سوالات مشتریان تان را به درستی پذیرش دهد.


اسنیپت ویژه


بعد از اینکه شما برای وب سایت خویش محتوایی برپایی کردید، یک سوال متداول که مردم می پرسند را معرفی کرده و پذیرش های صراحت به آن ارائه دهید.


زمانی که محتوای شما از آنچه در حال حاضر هستی دارد، بهتر باشد، شما اسنیپت را برنده خواهید شد.


 


برای افزایش ورودی گوگل حتما لازم است بیننده خویش را بشناسید.

یکی از مهمترین نهادها در یک کسب و کار، مشتریان هستند، بنابراین اگر منظور دارید محتوای خود را برای افزایش ورودی گوگل و حضور در اسنیپت بهینه کنید، باید مخاطبان تان را به نکویی بشناسید.


مشتریان شما چه واژه ها کلیدی ای را در موتور جستجو وارد می کنند؟ منظور آنها چیست؟


خودتان را جای آنها بگذارید و سعی کنید طوری که آنها جستجو می کنند، جستجو کنید و سپس برگردید و رفتار خود را تحلیل کنید.


سازماندهی محتوای کاربر محور، گامی بزرگ برای رسیدن به یک اسنیپت است.


بخش ” People also ask” یا افراد این موارد را نیز جستجو کردند، در گوگل، یک منبع عالی و جالب برای شروع است. افزایش بازدید گوگل رایگان هنگامی که از سوالات مرتبط مخاطبان خود آگاه شدید، به راحتی می توانید به نیازهای آنها استجابت دهید. بدانید که مخاطبان تان چه می خواهند، و سپس محتوایی را برای آن برپایی کنید.


به این شکل شما می توانید به موقعیت صفر تقریبا  تر شوید.

گردهمایی استارتاپ ها امسال در قالب الکام استارز برگزار می شود

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ محمدباقر اثنی عشری رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای جزئیات حضور کسب و کارهای نوپا در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران را به عنوان بزرگترین گردهمایی زیست بوم استارتاپ ها در ایران با دو زیر مجموعه الکام گیمز و الکام ترندز توضیح داد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۸ ، روزهای ۶ تا ۹ مردادماه جاری در چهار بخش محوری دولت هوشمند، الکامپ، پاویون استان ها و الکام استارز برگزار می شود، عنوان کرد: الکام استارز دارای دو بخش جانبی الکام گیمز و ترندز است که در بخش ترندز گرایش‌ های نوی بازار جهانی ICT و رخدادهای آینده‌ نگرانه‌ این حوزه مانند بلاک چین، اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و رباتیک عرضه می شود. در الکام گیمز نیز کسب و کار و تولیدکنندگان بازی ها و سرگرمی های رایانه ای مورد توجه قرار گرفته اند.

اثنی عشری با تاکید بر رشد کیفی و محتوایی و نیز رشد کمی الکام استارز طی ۳ سال اخیر، اظهار کرد: در این فرآیند استارتاپ ها به سوی استقلال و خودباوری سوق داده می شوند تا برای کسب و کارهایشان به صورت عملیاتی، فکر و برنامه‌ ریزی کنند. در همین راستا چهار گونه غرفه برای استارتاپ ها برنامه ریزی کردیم تا آنها را تشویق کنیم و نیز اعتماد به نفس و ریسک پذیریشان را بالا ببریم.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای ادامه داد: در نمایشگاه الکامپ امسال، غرفه های اقتصادی به صاحبان ایده اختصاص داده شده تا با هزینه ۲۵۰ هزار تومان امکان حضور در الکامپ را پیدا کنند. غرفه های استاندارد را داریم که در دوره های گذشته نیز در اختیار استارتاپ ها قرار داده شد امسال با هزینه ۷۵۰ هزار تومان وجود دارند و همینطور غرفه های ۱۲ متری و بالاتر از ۱۲ متر را طبق تعرفه های نمایشگاه پیش بینی کردیم.

وی یکی از ویژگی های این دوره را نحوه چیدمان غرفه ها دانست و افزود: علاوه بر تنوع غرفه ها امسال توزیع و پراکندگی استارتاپ ها نیز متفاوت است. در سال های گذشته استارتاپ ها در یک بخش از سالن متمرکز بودند ولی امسال به صورت پراکنده جانمایی می شوند تا امکان شبکه‌ سازی و تعامل بیشتر با دیگر بازیگران زیست بوم فناوری اطلاعات کشور برای آنها مهیا شود.

اثنی عشری گفت: سال های گذشته استارتاپ ها به یک کانتر و صندلی اکتفا می کردند ولی امسال در غرفه ۱۲ متری به نمایشگاه می آیند. این نشان دهنده روند رو به رشد استارتاپ‌ هایی است که از چهار سال پیش در الکام استارز حضور داشتند و چه بسا اولین نقطه تماسشان با کاربران همین رویداد بوده است.

به گفته وی، امسال علاوه بر ارائه طرح های رقابتی، استارتاپ هایی که کسب و کارشان به بلوغ رسیده اند می توانند طرح تجاری خود را برای سرمایه گذاران تخصصی مانند صندوق های سرمایه گذاری، بورس، سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی ارائه کنند.

اثنی عشری با بیان اینکه استارتاپ های خارجی نیز به الکام استارز امسال می آیند، بیان کرد: سازمان فناوری اطلاعات در حال مذاکره برای حضور  شماری از استارتاپ های خارجی در این دوره از نمایشگاه الکامپ است. در ابتدا قرار بود در سالنی مجزا جانمایی شوند ولی پیشنهاد ما این است که در سالن الکام استارز و در کنار زیست بوم استارتاپ ها قرار بگیرند تا تعاملات و مذاکرات تجاری هدفمندی شکل بگیرد و بتوانند از این فضا به صورت بهینه استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره نمایشی از زندگی و شهر هوشمند را با همکاری بخش الکام ترندز خواهیم داشت، تصریح کرد: الکام گیمز نیز در امتداد الکام استارز بر تولید بازی ایرانی و نمایش توان بومی در تولید محتوای سرگرمی متمرکز خواهد بود برخلاف دوره های قبل که رویدادی مختص به گیمرها بود.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای خاطرنشان کرد: در بخش الکام استارز سال گذشته ۵۳ ارائه ویژه داشتیم که فارغ از اینکه به سرمایه گذاری رسیدند یا خیر، به ۱۴ قرار بعد از نمایشگاه منجر شد. از میان ۱۳۰ استارتاپ که در بخش رقابتی ارائه ها شرکت کرده بودند، امسال ۶۴ استارتاپ درخواست غرفه بالای ۱۲ متر دارند که این نشان دهنده رشد و بلوغ کسب و کارشان است.

اثنی عشری با اشاره به تصمیم معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مبنی بر حضور پاویون ایران و استارتاپ ها در نمایشگاه سبیت ۲۰۱۸ آلمان یادآور شد: حضور ایران در دو بخش مجزا در نمایشگاه سبیت را به مصلحت نمی دانیم و با رویکرد اجتناب از موازی کاری تصمیم گرفتیم تا غرفه سازمان نظام صنفی رایانه ای و الکامپ را با پاویون ایران که توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برپا می شود، ادغام کنیم. بنابراین امسال سازمان نظام صنفی رایانه ای حضور مستقل در سبیت ۲۰۱۸ آلمان ندارد و فقط نماینده ای از این سازمان در پاویون ایران حضور خواهد یافت.

استارتاپ های برتر ایرانی به فستیوال فناوری اطلاعات اروپا می‌ روند

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ فستیوال فناوری اطلاعات اتحادیه اروپا (WEBIT.FESTIVAL Europe) پنجم تا هفتم تیر ماه (۲۵ تا ۲۷ ژوئن ۲۰۱۸) در شهر صوفیای بلغارستان و با حضور ۶ هزار فعال این حوزه و ۲۰۰ استارت‌ آپ برتر اروپایی برگزار می شود.

در این رویداد جهانی، وزیر امور خارجه کشورمان نیز با هدف تقویت همکاری میان ایران و اتحادیه اروپا در حوزه فناوری اطلاعات، در کنار کارآفرینان برگزیده ایرانی حضور خواهد داشت.

از این رو کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه ای از طریق تعامل با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قصد دارد زمینه حضور تعداد محدودی از استارتاپ های برتر ایرانی حوزه فاوا را در این رویداد فراهم کند. در این راستا زمینه همکاری و حمایت مرکز توانمندسازی و تسهیل‌ گری کسب‌ و کارهای نوپای فاوای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز فراهم شده است.

استارتاپ های توانمند حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که امکان تعامل و همکاری با کشورهای اروپایی را دارند می توانند برای حضور در این رویداد، درخواست خود را به همراه مشخصات کلی کسب‌ و کار، دلایل، برنامه حضور در فستیوال و اطلاعات تماس، تا ۱۹ اردیبهشت‌ ماه از طریق ارسال ایمیل به آدرس info@tehrannsr.org اعلام کنند.

کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ ای تهران با مرکز توانمندسازی و تسهیل‌ گری کسب‌ و کارهای نوپای فاوای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، درخواست استارتاپ های علاقمند را بررسی کرده و در نهایت از میان متقاضیان، برگزیدگان را برای حضور در این رویداد به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت امور خارجه معرفی خواهد کرد.

تمام هزینه‌ های حضور در این رویداد بر عهده استارتاپ‌ های متقاضی است و تنها امکان حضور و معرفی استارتاپ‌ های برگزیده در این رویداد و پیش‌ برد تعاملات و مذاکرات تسهیل خواهد شد.

اطلاعات بیشتر در وب سایت این رویداد در آدرس https://www.webit.bg/۲۰۱۸ قرار دارد.

هرمزگان یکی از استان‌ های موفق در زمینه کسب و کارهای نوپا است

به گزارش کلیک به نقل از فارس؛ محمدجواد آذری‌ جهرمی وزیر ارتباطات در نشست خبری برخط با خبرنگاران کشور که بصورت آنلاین از طریق شبکه بومی اشتراک ویدیو آنلاین انجام شد، در پاسخ به این پرسش که یکی از موضوعات مورد تاکید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حمایت از کسب و کارهای نوپای فاواست و از آنجا که این موضوع مورد تاکید ویژه دولت هست و در استان هرمزگان نیز چنین شرکت‌ هایی در قالب استارتاپ در حال شکل‌گیری است، چه حمایت‌ های ویژه‌ ای از محل اعتبارات ملی و استانی صورت گرفته و نحوه ارائه این تسهیلات به چه شکل خواهد بود، عنوان کرد: مهم‌ ترین بحث در این حوزه ایجاد زیست بوم برای فعالیت کسب و کارهای نوپاست که بصورت کشوری در حال پیگیری هستیم. 

وی با بیان اینکه ایجاد زیست بوم کسب و کار بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: برخی از این اقدامات بصورت کشوری در حال پیگیری است تا اقتصاد کشور در این زمینه تسهیل شود.

آذری‌ جهرمی همچنین درباره برنامه‌ ها و اقدامات این وزارتخانه در راستای حمایت از کسب و کارهای نوپا بیان کرد: قرار است که در هر استان با توجه به ظرفیت‌ های آن از کسب و کارهای موجود حمایت تا زمینه تجاری‌ سازی این کسب و کارها فراهم آید.

وی همچنین به اجرا و پیگیری طرح تکاپو با کمک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد که در هفت استان پیاده‌ سازی شده و نتایج مثبتی داشته و قرار است به همه استان‌ ها تسری پیدا کند که در راستای اصلاح زیست‌ بوم در کوتاه مدت حرکت شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص استان‌ های موفق در کسب و کارهای نوپا افزود: در پارک علم و فناوری هرمزگان کسب و کار نوپای موفقی وجود دارد؛ از این رو رییس جمهور نیز در سفر به این استان از سه شرکت تجلیل کرد که این نشان از فعالیت خوب کسب و کارهای نوپا و فعالین این حوزه است.

آذری جهرمی تصریح کرد: استان هرمزگان هم از لحاظ گردشگری و هم از لحاظ خدمات ظرفیت‌ های خوبی برای رشد دارد و می‌ تواند بصورت بالفعل در اختیار اقتصاد کشور قرار گیرد.

4 استارتاپ به هفتمین جشنواره فاوا راه پیدا کردند

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ عطا خلیقی عضو کارگروه استارتاپ ها و دستگاه برتر دولت الکترونیک هفتمین جشنواره فاوا (جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات) با بیان اینکه برای بررسی استارتاپ های شرکت کننده ۵ شاخص اصلی مد نظر قرار داشت عنوان کرد: سه شاخص ۲۵ امتیازی بود و دو شاخص تجربه کاربری ۱۰ و وضعیت رقابتی مشابه ۱۵ امتیاز داشت که در مجموع ۱۰۰ امتیاز برای ارزیابی این کسب و کارها در نظر گرفته شد.

مسئول بررسی استارتاپ ها در هفتمین جشنواره فاوا اظهار کرد: استارتاپ های شرکت کننده در جشنواره امسال در ۵ شاخص، مدل تجاری، مقیاس پذیری و قابلیت گسترش پذیری استارتاپ، نوآوری در ایده یا بومی سازی، تجربه کاربری و وضعیت رقابتی یا نداشتن مشابه داخلی مورد بررسی قرار گرفتند.

وی در رابطه با کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات ادامه داد: شرکت کنندگان از طریق فراخوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و فراخوان مرکز کسب و کارهای نوپا برای شرکت در جشنواره دعوت شدند.

خلیقی با بیان اینکه در مجموع ۱۱۷ استارتاپ برای شرکت در جشنواره ملی فاوا ثبت نام کردند، تصریح کرد: ۶ داور استارتاپ ها را بر اساس شاخص های اعلام شده مورد بررسی قرار دادند و در نهایت ۴ استارتاپ به عنوان برنده معرفی می شوند.

عضو کارگروه استارتاپ و دستگاه برتر دولت الکترونیک هفتمین جشنواره فاوا یادآور شد: برای اولین بار است که در جشنواره عنوانی به نام استارتاپ های حوزه فناوری در جشنواره تعیین شده است و در جشنواره های گذشته شرکت کنندگان این بخش با عناوین دیگری در جشنواره حضور داشتند.

گفتنی است، هفتمین جشنواره ملی فاوا فردا ۲۱ اسفند ماه برگزار می شود.