قالب های فارسی وردپرس 41

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 41

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

روش افزایش ترافیک سایت که بسیار مهم است

۱.مقالات پر بیننده با کلیدواژه های پربسامد انتشار دهید
مقاله‌های کوتاهی یا طولانی ترجمه یا تالیف کنید و با کلیدواژه های مناسب و پربسامد در سایت تان انتشار دهید. این مقالات علاوه بر افزایش شدامد سایت ، مایه شناخته شدن شما به‌عنوان یک متخصص در دامنه کاری مرتبط می‌شوند و شکیبیدن خرید از شما افزایش می‌یابد. در ضمن عده زیادی این مقالات را باز‌نشر خواهند کرد یا در سایت خویش خواهند گذاشت که مقدار زیادی شدامد و اعتبار رایگان برایتان به ‌همراه خواهد آورد. مطلب مرتبط: راهنمای افزایش بازدید وبلاگ در گوگل  سایت :۲۰ شیوه افزایش شدامد سایت که نمی‌دانستید۲.از فروم‌ها یا انجمن‌ها کاربرد کنید نوشتن مقالات در انجمن‌ها و جواب دادن به پست‌هایی که با کارتان پیوسته است شیوه زیاد خوبی برای در میان گذاشتن خودتان است. به‌سادگی با برآوردن به سوالاتی که در فروم ها مطرح می‌شوند می‌توانید به‌راحتی بین علاقه‌مندان به‌عنوان یک کارآزموده در کسب‌و‌کارتان مطرح شوید. در ضمن به سوالات رایج و نیاز‌های اصلی علاقه‌مندان پی خواهید برد. همچنین رسیدگی کنید که قوانین فروم به ‌شما فرمان بدهد که لینکی از خویش را به‌عنوان امضا یا زیر‌نویس قرار دهید. اگر چنین است حتما از این فرصت کاربرد کنید لغایت ملت با خواستن جواب‌‌ها و مطالب شما علاقه‌مند به بازدید از سایت شما شوند. این سوژه باعث افزایش شدامد سایت شما می‌شود.

۳. امضا‌ ایمیل را فراموش نکنید
یک امضای ساده با یک روشنگری یک‌خطی در مورد مزایای اصلی خدمات خود جاسازی کنید. این امضا را می‌توانید ذیل هر ایمیلی که می‌فرستید پیمان دهید. حتی می‌توانید ایمیل‌هایی با مطالب مرتبط جاسازی کنید و با امضای خودتان پخش کنید. دقت کنید که این ایمیل‌ها وقتی دست‌به‌دست فوروارد شوند تعداد خیلی بیشتری از علاقه‌مندان تبلیغات‌تان را خواهند دید. دقت کنید که احتمالا رفقا کسانی که به کارتان علاقه‌مند هستند و ایمیل فوروارد شده به دستشان می‌رسد نیز احتمالا به کارتان علاقه‌مند خواهند بود.

۴.
طراحی برای صفحات موبایل داشته باشید
یکی از مواردی که در طراحی وب سایت بر آن تاکید زیادی می گردد، طراحی واکنشگرا بودن وب سایت است. سایت شما باید در تمامی صفحات مثل دسکتاپ، تبلت و موبایل کاملا قابل روئت باشد و برای آن طراحی شود یعنی کاربر هنگامیکه از گوشی موبایل وب سایت شما رسیدگی میکند، ناچار نباشد روی آن زوم کند. طبق تارنما ورنک، گرد از موردهای امتیاز دهی به تارنما و موثر درسئو سایت، طراحی صفحات سایت برای گوشی های موبایل می باشد.

۵. از پروفایل‌های خود در رسانه‌های اجتماعی به سایتتان لینک بدهید.
اطمینان حاصل کنید که همه بخش‌های پروفایل خویش در رسانه‌های اجتماعی را تکمیل کرده‌اید لغایت به هنگامی که ملت از پروفایل شما بازدید می‌کنند، بسهولت و با یک کلیک وارد وبسایت شما شوند و مایه افزایش شدامد سایت شوند.

۶. محتوای خود را در کانال‌های تان در رسانه‌های اجتماعی گسترش دهید.
محتوای سایت خود را بردارید و در کانال‌های تان در رسانه‌های اجتماعی بگذارید. به این ترتیب، پیدا کردن و کلیک کردن روی آنها ساده تر خواهد شد. اگر از وردپرس برای سایت خویش کاربرد می‌کنید، رهنمود من برای اشتراک پذیرکردن محتوا، این پلاگین از Warfare است.

مطلب مرتبط: چه چیزهایی از سئو به شما نمی‌گویند

۷.تبلیغات نمایشی داشته باشید
تبلیغات نمایشی نوعی از تبلیغات هستند که از بنر یا سایر موارد قابل کلیک روی یک وب سایت سایر استفاده می‌کنند. به تعقیب فرصت استفاده از این تبلیغات در سایت‌های معتبری باشید که ترافیک بالایی دارند. OutBrain و Taboola دو سرویس محبوب هستند که می‌توانند در این گویه به شما کمک کنند.

۸.تبلیغات هزینه بر موتورهای جست‌وجوی را آزمون کنید
AdWords گوگل و Ads بینگ بهترین گزینه‌ها در این گویه هستند. شما به ازای کلیک پرداخت انجام می‌دهید (PPC) تا بر بنیاد جست‌وجوهایی که برای کلیدواژه هایی که مشخص می‌کنید به سایت خود ترافیک هدایت کنید.

۹.در رسانه‌های اجتماعی مسابقه برگزار کنید.
برای افزایش شدامد سایت و جلب پروا بیشتر نسبت به برندتان و وسوسه کردن ملت برای اینکه به سایت شما بیایند، میزبان مسابقاتی در رسانه‌های اجتماعی شوید.

۱۰.در پست‌های خود در رسانه‌های اجتماعی از فراخوان به‌عمل (CTA) بهره‌گیری کنید.
به مردم دلیلی بدهید الی در رسانه‌های اجتماعی روی سایت شما کلیک کنند، مثلا می‌توانید یک فرآورده تازه را شناسایی کنید.

۱۱.در گروه‌های رسانه‌های اجتماعی پست بگذارید.
برای اینکه اغلب دیده شوید و مشهورتر شوید، در گروه‌های فیسبوک یا لینکدین به تکاپو بپردازید. شما می‌توانید همین شغل را در توییتر با استفاده از هشتگ‌ها انجام بدهید.

۱۲.با افراد تاثیرگذار همکاری کنید
شما با تعامل با افراد تاثیرگذار می‌توانید شهرت کسب کنید، البته این شهرت را با میانجیگری آنها به‌دست می‌آورید.

۱۳.از روش ایمیل یا رسانه‌های اجتماعی، تخفیف ارائه کنید.
با تبلیغ تخفیف ها، فروش‌ها و پیشنهادات ویژه، انگیزه خوبی برای بازدید از سایت خود به کاربران بدهید.

۱۴. برای افزایش شدامد سایت تیترهای خویش را بهینه کنید.
اخیرا محققان با استفاده از یک مطالعه به این نتیجه رسیده‌اند که ۵۹ درصد مجموع لینک هایی که روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند اصلا کلیک نمی‌شوند. این پدیده دلالت بر این دارد که اکثریت افرادی که مقاله‌ها را به اشتراک می‌گذارند، اصلا آنها را نمی‌خوانند. بینشی که می‌توانیم از این نتیجه گیری کسب نماییم روشن است: تیترها بسیار مهم هستند. تیترهای خویش را با کوتاهی کردن، جالب و گیراکردن اصلاح کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.